2014. október 1., szerda

SIKER! Most érkezett:


Reggel leültem a gép elé és két olyan email is érkezett, amitől én is kiugrottam a bőrömből.
Két kedves hölgy írt, akiknek segítettem átírni régi önéletrajzukat:

"Szia Mátyás!
Már be is hívtak interjúra ahhoz a céghez, akiknek múlt héten küldtem el a jelentkezésemet! :)
Még egyszer nagyon köszönöm!
Kriszta"

"Szia Mátyás
 Képzeld, felgyorsultak körülöttem az események. Ma megkeresett egy Budapest melletti cég, pénteken megyek is hozzájuk elbeszélgetésre. Sőt, ma már egy fejvadász cég is hívott, egy  Heves megyei multihoz tudna kiajánlani..
Emese"

A Célzott Önéletrajzzal Neked is sikerül!

Szeretnél te is olyan önéletrajzot, amivel behívnak állásinterjúra? Írj nekem: oneletrajzugynokseg@gmail.com

Kövess minket Facebookon is, ehhez kattints IDE

Pintér Mátyás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.